While the suns going down' Not another soul around

Hej hopp!

Gabbi ar ute och provjobbar pa baren ikvall. Jag hade planerat att ha en kvall a la Diana, dvs lasa i min bok ”The Moment” av Douglas Kennedy, fick den i julklapp, men borjade inte lasa den foren  harom dagen. Sedan hade jag tankt att dricka massa te, en av varje sort som vi har hemma - for Er som kanner mig vet att det ar lyx for mig att frossa i te. Helt enkelt ha en hel kvall inne (var ett tag sedan och sarskilt som jag var ensam) och aven fast jag alskar min wifey ar det skont att ibland bara vara sjalv och gora sadant man alskar och bara kan gora sjalv. 
 
 
Men sa horde en van av sig nyss och ville umgas, och jag har lite daligt samvete for jag har inte traffat henne sa mycket pa senaste tiden (svart att hitta tid ibland)... sa jag kanske borde passa pa ikvall. Vi kanske till och med kan smyga forbi baren och smygfota lite bilder pa bartendern G sa att Ni kan fa se sjalva hur hon ser ut bakom baren for once ;) /d
 

 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thedreamteam.blogg.se

Den har bloggen, handlar om oss - ”The Dreamteam”. En sondag formiddag, nykommen till USA, sitter Gabrielle alldeles sjalv pa ett obligatoriskt au pair mote. Efter en timma utan att nagon kommit fram och introducerat sig ar hon redo att kasta in handduken. Pa andra sidan stan tvingar sig en trott Diana upp ur sangen, efter en lang natt av festande, hon svar hela vagen till bussen i vetskap om att hon ar sen till motet och forbannar dessa trakiga moten och ar nara pa att skita i att kliva av bussen och fortsatta hela vagen hem. Istallet drar hon pa sig sina solbrillor och valjer att mota storstaden och dess alldeles for hoga ljudniva. Och tur var val det for sekunder senare moter Diana Gabrielle. En fras utbytes och sedan var var forsta dejt bestamd. Därefter tog det fart, och vad som idag kallas "The Dreamteam" växte fram. Från San Francisco, till Hawaii, till Vegas till Paris och slutligen nu Uppsala. Folj oss pa var resa genom varlden och genom var vanskap.

RSS 2.0