I don't think anything is unrealistic if you believe you can do it!

HejHopp!
Fick en bra start pa morgonen da jag slog personbasta (I ar) ! Sprang 50 minuter i sparet, har tidigare bara klarat 45 minuter innan jag kollapsar ihop och maste beharska mig for att inte skrika "ring en ambulans, jag tror att jag har fatt en hjartattack!" Jag maste fortsatta sa har och standigt forbattra tiden och hastigheten FOR ATT i slutet av Juni ska jag tillsammans med en van (italienaren som jag skrev om tidigare) springa Midnattsloppet i Norge! :D For er som aldrig hort talats om det, kommer lite fakta har fran hemsidan
 
Midnight Sun Marathon 2013

Every year runners from more than 50 different countries meet in Tromsø to run in the Arctic under the midnight sun. Midnight Sun Marathon is held at night, but you still run in bright daylight. The pure feeling of the midnight sun in stunning surroundings is a major part of the reason why the race is a target for a great number of runners round the world. 

 

Midnight Sun Marathon June 22nd 2013

Welcome to the Arctic city of Tromsø at 70°N and the Midnight Sun Marathon, the world`s northernmost AIMS certified marathon. You can choose between five different distances; the marathon, halfmarathon, 10km race, 4.2km fun-run, and children`s race. 
 
Vi hade forst tankt springa 2.1 mil men sen kande jag Go Big Or Go Home! Sa jag satsar pa 4.2 istallet :D Det ska bli sa himla roligt!!! 
 
Inte nog med att jag varit duktig och sprungit imorse, jag har aven plattat mitt har, vilket ar twice as hard, let me tell you. Igar kvall innan vi la oss sa jag till Gabbi "Min drom ar att jag vaknar pa morgonen och inser att Du plattat hela mitt har medans jag sovit" varpa hon svarar "Da har jag bara en sak att saga till dig honey; dreams never come true" Auch. /d
 
sliten, men glad tjej :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thedreamteam.blogg.se

Den har bloggen, handlar om oss - ”The Dreamteam”. En sondag formiddag, nykommen till USA, sitter Gabrielle alldeles sjalv pa ett obligatoriskt au pair mote. Efter en timma utan att nagon kommit fram och introducerat sig ar hon redo att kasta in handduken. Pa andra sidan stan tvingar sig en trott Diana upp ur sangen, efter en lang natt av festande, hon svar hela vagen till bussen i vetskap om att hon ar sen till motet och forbannar dessa trakiga moten och ar nara pa att skita i att kliva av bussen och fortsatta hela vagen hem. Istallet drar hon pa sig sina solbrillor och valjer att mota storstaden och dess alldeles for hoga ljudniva. Och tur var val det for sekunder senare moter Diana Gabrielle. En fras utbytes och sedan var var forsta dejt bestamd. Därefter tog det fart, och vad som idag kallas "The Dreamteam" växte fram. Från San Francisco, till Hawaii, till Vegas till Paris och slutligen nu Uppsala. Folj oss pa var resa genom varlden och genom var vanskap.

RSS 2.0