Take a walk on the sunny side' No it's never too late for you to feel alright

Denna sondagskvall avslutades med middag framfor Kalla Fakta med Frugan. Det ar helt sinnessjukt det dar att gamla slipper fangelsestraff pga sin alder. Nu ska jag sussa och ladda om infor kommande vecka, men innan det bjuder jag pa lite bilder fran helgen. Bonne nuit! /d
 
 
Baren pa KOPPAR var snyggt laddad for drink bestallningar
 
 
I fredags efter jobbet bestamde vi oss for att harja lite pa stan (da varken jag eller gabster jobbade natt)
Skon kille i skon "home-made-klanning"
Birger
Dom har tva blondinerna ar dom skonaste i stan ♥
Morgonen blev lite tuff for tjejerna som skulle jobba. Klagosangen gick pa hogsta volym, men roligt var det for mig som vek mig av skratt vid asynen av deras tillstand xx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thedreamteam.blogg.se

Den har bloggen, handlar om oss - ”The Dreamteam”. En sondag formiddag, nykommen till USA, sitter Gabrielle alldeles sjalv pa ett obligatoriskt au pair mote. Efter en timma utan att nagon kommit fram och introducerat sig ar hon redo att kasta in handduken. Pa andra sidan stan tvingar sig en trott Diana upp ur sangen, efter en lang natt av festande, hon svar hela vagen till bussen i vetskap om att hon ar sen till motet och forbannar dessa trakiga moten och ar nara pa att skita i att kliva av bussen och fortsatta hela vagen hem. Istallet drar hon pa sig sina solbrillor och valjer att mota storstaden och dess alldeles for hoga ljudniva. Och tur var val det for sekunder senare moter Diana Gabrielle. En fras utbytes och sedan var var forsta dejt bestamd. Därefter tog det fart, och vad som idag kallas "The Dreamteam" växte fram. Från San Francisco, till Hawaii, till Vegas till Paris och slutligen nu Uppsala. Folj oss pa var resa genom varlden och genom var vanskap.

RSS 2.0