The magic and the misery, come and go so easily

Godmorgon!
Hade en jatte trevlig kvall igar pa The Lions. Tyvarr hann vi inte med quizet, middagen drog ut pa tiden. Som vanligt har vi sa mycket att prata om och ingen av oss gillar att stressa sa vi valde att hoppa quizet for denna gang och vinna nasta mandag helt enkelt! Igar kvall traffade jag en trevlig fransman, Eric hette han. Han var val typisk fransk skulle jag saga, valdigt passionerad och intresserad av kultur. Sa han fragade om han kunde fa bjuda ut mig nasta vecka, och ga pa teater tillsammans. Det tackar man ju inte nej till, sa nu far vi se om han sjalv ar en teaterapa eller om han lever upp till den seriosa kladstil han bar. Either way, blir det trevligt att traffa a true parisian och fa prata lite franska :) /d
 
There is a reason why they call us the dream team. Eller ja... heh varfor vi kallar oss the dream team ;) 
 
 
Gabbi och jag vi ar valdigt like, men anda olika. Hon ar blond och blaogd och jag ar mork och melerad, men en sak har vi gemensamt: Party! ...Vi verkar ju tro att vi ar rockstjarnor...Dags att vakna fran den drommen. Jag menar igar kvall var var 5 kvall i streck, nu far vi va hemma ett par dagar tycker jag. Titta pa lite film. Eller kanske ga pa bio. Nagot bra som gar just nu, som Ni kan rekommendera? Ingen action, ingen vald. Garna drama och romantik :) 
 
 
 
 

 
 


 

 

 

 

 



Kommentarer
citron

LIKE!

Svar: Roligt Citron att Du ar sa flitig pa att kommentera, det uppskattar bade jag och G! Trogen lasare du ;) Guldstjarna till dig :)
thedreamteam.blogg.se

2013-02-05 @ 09:03:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thedreamteam.blogg.se

Den har bloggen, handlar om oss - ”The Dreamteam”. En sondag formiddag, nykommen till USA, sitter Gabrielle alldeles sjalv pa ett obligatoriskt au pair mote. Efter en timma utan att nagon kommit fram och introducerat sig ar hon redo att kasta in handduken. Pa andra sidan stan tvingar sig en trott Diana upp ur sangen, efter en lang natt av festande, hon svar hela vagen till bussen i vetskap om att hon ar sen till motet och forbannar dessa trakiga moten och ar nara pa att skita i att kliva av bussen och fortsatta hela vagen hem. Istallet drar hon pa sig sina solbrillor och valjer att mota storstaden och dess alldeles for hoga ljudniva. Och tur var val det for sekunder senare moter Diana Gabrielle. En fras utbytes och sedan var var forsta dejt bestamd. Därefter tog det fart, och vad som idag kallas "The Dreamteam" växte fram. Från San Francisco, till Hawaii, till Vegas till Paris och slutligen nu Uppsala. Folj oss pa var resa genom varlden och genom var vanskap.

RSS 2.0