Sunday Funday

Idag har jag en rolig dag planerad tillsammans med ett gang vanner! Vi ska pa en SuperBowl party pa WOS. Och jag har en van som kommer jobba i baren dar ikvall, som har lovat att blanda oss goda drinkar. Men innan det ska vi forst ses och hanga under dagen, det var ett tag sedan vi alla sags och sedan ska vi ut och ata middag tillsammans before hitting the party :)
 
Jag minns forra arets Super Bowl. Jag har aldrig varit intresserad av amerikansk fotboll men ville inte missa den stora dagen och alla festligheter som det innebar. Jag och Gabbi hade da nyligen lart kanna varandra :) Vi bestamde oss for att uppleva denna hogtidliga dag tillsammans. Gatorna var tomma och barerna var fulla. Vi gick till en hemmafest dar det fanns mat, en massa roda muggar och ett rum fyllt med manniskor som gapade och ropade hejvilt sa fort nagon gjorde touchdown. Det var en harlig dag av manga i raden i mitt saknade San Fran ♥
/d
 
Idag har jag palsat pa mig ordentligt, da det ar lite kyligt ute.
 
Forra aret i San Francisco
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thedreamteam.blogg.se

Den har bloggen, handlar om oss - ”The Dreamteam”. En sondag formiddag, nykommen till USA, sitter Gabrielle alldeles sjalv pa ett obligatoriskt au pair mote. Efter en timma utan att nagon kommit fram och introducerat sig ar hon redo att kasta in handduken. Pa andra sidan stan tvingar sig en trott Diana upp ur sangen, efter en lang natt av festande, hon svar hela vagen till bussen i vetskap om att hon ar sen till motet och forbannar dessa trakiga moten och ar nara pa att skita i att kliva av bussen och fortsatta hela vagen hem. Istallet drar hon pa sig sina solbrillor och valjer att mota storstaden och dess alldeles for hoga ljudniva. Och tur var val det for sekunder senare moter Diana Gabrielle. En fras utbytes och sedan var var forsta dejt bestamd. Därefter tog det fart, och vad som idag kallas "The Dreamteam" växte fram. Från San Francisco, till Hawaii, till Vegas till Paris och slutligen nu Uppsala. Folj oss pa var resa genom varlden och genom var vanskap.

RSS 2.0