I've got to be high class... Which is sad, because I like bars.

Igar gick vi till WOS bar, stamningen var pa topp! Dom hade ett live band som spelade musik och byggde upp den glada stamningen before The Big Game. Jag var nog den enda som smuttade pa ett glas rott, resten holl i stora muggar med ol. Jag och Gabster traffade ett gang trevliga amerikanare som vi chattrade med innan vi gick for att hinna med sista metron som gar sa tidigt som 01.00 har! Imorse googlade vi fram resultatet, och tyvarr forlorade San Francisco’s 49ers :(  

 

Idag ar det mandag vilket ikvall innebar The Lions bar! Far forsoka lasa lite nyheter pa natet sa att jag och Gabster vinner quizet ikvall! Vad ska Ni gora for roligt idag? 
 
 
Det blev en hel del girl talk igar kvall. Marks inte av att vi bor ihop och spenderar dom flesta minutrarna av dagarna och natterna tillsammans for trots det overflodar amtalsamnena. Igar smed vi planer for alla hjartans dag hehe ;) 
 
 
Har har Ni min fina van Alixe aka bartendern. Vi traffades precis innan jul och bestamde oss for att fira julafton tillsammans och pa den vagen ar det! Hon bor aven i ett av mina favorit kvarter har i Paris - latinkvarteren som ar kant for sitt uteliv, mycket barer och unga manniskor. Det ar alltid valdigt livat dar. I Saint-Michel hittar man aven turist attraktioner som Notre Dame kyrkan (som for ovrigt har fler turist besok an Eiffeltornet, det fick jag lara mig av Alixe).
 
Jag som inte ar sa dar jatte intresserad av sport hade anda nat trevligt att titta pa, "ogongodis" som det sa fint heter. Sag mest hans rygg, men det behovdes inte mer. Alla har vi saker vi tycker ar viktiga hos nagon, manga faller for vackra ogon, andra for vackra leenden, Gabbi for langa killar i kostym och jag for killar med snygg rygg. Det tycker jag ar viktigt, att dom ar bredaxlade. Min mardrom skulle vara en kille med kyckling armar dar det blir att om man kramas ar det som att jag haller om honom. Da skulle jag kanna mig som mannen i forhallandet. Nu kommer vi an en gang till det har med konsroller, och an en gang onskar jag att jag kunde skriva "det spelar val ingen roll om jag ar mer bredaxlad och haller min kille i min famn" men det spelar faktiskt roll for mig.
 
 
Helt odelagt var det igar pa tunnelbane stationen, det hander inte ofta.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Citron

Dystra två sista bilder

Svar: Jag tyckte dom va lite coola
thedreamteam.blogg.se

2013-02-04 @ 22:39:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thedreamteam.blogg.se

Den har bloggen, handlar om oss - ”The Dreamteam”. En sondag formiddag, nykommen till USA, sitter Gabrielle alldeles sjalv pa ett obligatoriskt au pair mote. Efter en timma utan att nagon kommit fram och introducerat sig ar hon redo att kasta in handduken. Pa andra sidan stan tvingar sig en trott Diana upp ur sangen, efter en lang natt av festande, hon svar hela vagen till bussen i vetskap om att hon ar sen till motet och forbannar dessa trakiga moten och ar nara pa att skita i att kliva av bussen och fortsatta hela vagen hem. Istallet drar hon pa sig sina solbrillor och valjer att mota storstaden och dess alldeles for hoga ljudniva. Och tur var val det for sekunder senare moter Diana Gabrielle. En fras utbytes och sedan var var forsta dejt bestamd. Därefter tog det fart, och vad som idag kallas "The Dreamteam" växte fram. Från San Francisco, till Hawaii, till Vegas till Paris och slutligen nu Uppsala. Folj oss pa var resa genom varlden och genom var vanskap.

RSS 2.0