Flytt!

Nu så, röran har fortsatt därför har bloggen inte varit första prio. Men nu så ska det bli ändring på det! Intervjun på JC och MAX gick väldigt bra båda två tycker jag. Fick jobbet på JC och jobbade där första gången igår, väldigt roligt. Jag är ju van vid ganska stressiga jobb, så det kommer ta lite tid och vänja sig vid att man inte behöver jobba i 180 hela tiden och att man faktiskt får gå på toa då man känner för det. Max får jag veta om jag får i början på nästa vecka, men det är 12 som ska intervjua för jobbet och bara 3 som får det, men jag hoppas verkligen på det. 
 
Igår var det flytt som gällde! Bor just nu hos min gymnasiekompis Sosso och hennes två room mates i en 4:a. Här kommer jag att bo till slutet av Mars, så försöker nu för fullt hitta nåt att flytta in i efter det. I helgen blir det jobb på Subway och förhoppningsvis får jag träffa D på en fika om hon får tid :) Nu ska jag ta och börja förbereda lite lunch och sedan röra mig till stan och jobb. - G
 
Här kommer jag att bo närmsta månaden. 


Kommentarer
michael Bäckman

trevligt att du fick jobbet på J.C. Hoppas att allt löser sig undan för undan nu:) Det brukar det göra

2013-02-22 @ 13:01:46
URL: http://michaelbackman.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thedreamteam.blogg.se

Den har bloggen, handlar om oss - ”The Dreamteam”. En sondag formiddag, nykommen till USA, sitter Gabrielle alldeles sjalv pa ett obligatoriskt au pair mote. Efter en timma utan att nagon kommit fram och introducerat sig ar hon redo att kasta in handduken. Pa andra sidan stan tvingar sig en trott Diana upp ur sangen, efter en lang natt av festande, hon svar hela vagen till bussen i vetskap om att hon ar sen till motet och forbannar dessa trakiga moten och ar nara pa att skita i att kliva av bussen och fortsatta hela vagen hem. Istallet drar hon pa sig sina solbrillor och valjer att mota storstaden och dess alldeles for hoga ljudniva. Och tur var val det for sekunder senare moter Diana Gabrielle. En fras utbytes och sedan var var forsta dejt bestamd. Därefter tog det fart, och vad som idag kallas "The Dreamteam" växte fram. Från San Francisco, till Hawaii, till Vegas till Paris och slutligen nu Uppsala. Folj oss pa var resa genom varlden och genom var vanskap.

RSS 2.0