Winter will end' Harvest will come' Your heart will mend'

Klev upp tidigt imorse for att haffa en tvatttid - inte latt nar man delar tvattstuga med sa manga andra, men jag lyckades fa 07.00 tiden :) Det kanns valdigt nodvandigt att tvatta alla klader som kommer i kontakt med Subway under veckan - den lukten gor mig galen; curry blandat med vitlok och rostbiff, huba. I vantan pa att kladerna ska torka dricker jag mitt morgon kaffe och lyssnar pa William Fitzsimmons - toppa det! Ska strax forsoka vacka Gabster och fa med mig henne ut i sparet :) Kanns dock redan som att jag haft mitt traningspass denna morgon - plattade namligen hela haret. Det ar 30 minuter av svett och svordomar.
 
Senare blir det en snabb dusch innan jag ska mota upp ett par gamla, goda vanner for lunch i stan! /d
 
Solen skiner och likasa mitt humor
Den har somntutan ar inte latt att vacka... 


Kommentarer
C

Hahahha älskar dina inlägg! Skrattar högT

Svar: Vad roligt! :) och tack for dina kommentarer!
thedreamteam.blogg.se

2013-04-13 @ 20:20:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thedreamteam.blogg.se

Den har bloggen, handlar om oss - ”The Dreamteam”. En sondag formiddag, nykommen till USA, sitter Gabrielle alldeles sjalv pa ett obligatoriskt au pair mote. Efter en timma utan att nagon kommit fram och introducerat sig ar hon redo att kasta in handduken. Pa andra sidan stan tvingar sig en trott Diana upp ur sangen, efter en lang natt av festande, hon svar hela vagen till bussen i vetskap om att hon ar sen till motet och forbannar dessa trakiga moten och ar nara pa att skita i att kliva av bussen och fortsatta hela vagen hem. Istallet drar hon pa sig sina solbrillor och valjer att mota storstaden och dess alldeles for hoga ljudniva. Och tur var val det for sekunder senare moter Diana Gabrielle. En fras utbytes och sedan var var forsta dejt bestamd. Därefter tog det fart, och vad som idag kallas "The Dreamteam" växte fram. Från San Francisco, till Hawaii, till Vegas till Paris och slutligen nu Uppsala. Folj oss pa var resa genom varlden och genom var vanskap.

RSS 2.0