När vintern gömmer dina spår så att du inte hittar hem' När du är vilsen i en vinternatt igen'

Det snoar i April. Detta underbara land... Jag ar sa less pa det har vadret. Vill bara att varsolen ska borja skina var dag. Det varsta med det har vadret ar inte for mig kylan, nej det ar fuktigheten som gor sa att varje gang jag vistats ute och sedan kommer in och tittar mig i spegeln ser jag att det formats som en hjalm runt mitt huvud. Haret har frissat upp sig, och det ser inte klokt ut. 
 
Imorse skulle jag egentligen ut och hajka i Flottsund med nagra andra, men vi skjot upp det till imorgon bitti istallet pa grund utav vadret. Hoppas molnen inte ar lika gra imorgon, inte sa roligt att hajka i 3 timmar i regn och blaska. Men det blir vad man gor det till. Vistas man i vacker natur ska det kravas mycket till for att mitt humor ska bli gratt och trist. Vet Ni nagra bra Haik trails i Uppsala? Tipsa garna! Nu ska jag plugga lite matte innan jag borjar jobbet ikvall. Trevlig kvall gott folk! /d
 
Det har ar bara en utav alla saker jag saknar med mitt kara San Francisco; Att pa en ledig dag bara kunna aka med vannerna till stranden och spela lite ultimate frisbee. Det ar livet de'
 
 
 
 
 


Kommentarer
citron

Vad är haik?

Svar: En vandringshajk... en typ "natur sport" man ar ute och gar. Kan vara i terranger eller paddlingshajk eller cykelhajk. Oftast gor man det for att "upptacka" vacker natur. Jag hajkade mycket i California, dar dom har mycket vackra hajk stigar och natur reservat.
thedreamteam.blogg.se

2013-04-13 @ 20:17:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thedreamteam.blogg.se

Den har bloggen, handlar om oss - ”The Dreamteam”. En sondag formiddag, nykommen till USA, sitter Gabrielle alldeles sjalv pa ett obligatoriskt au pair mote. Efter en timma utan att nagon kommit fram och introducerat sig ar hon redo att kasta in handduken. Pa andra sidan stan tvingar sig en trott Diana upp ur sangen, efter en lang natt av festande, hon svar hela vagen till bussen i vetskap om att hon ar sen till motet och forbannar dessa trakiga moten och ar nara pa att skita i att kliva av bussen och fortsatta hela vagen hem. Istallet drar hon pa sig sina solbrillor och valjer att mota storstaden och dess alldeles for hoga ljudniva. Och tur var val det for sekunder senare moter Diana Gabrielle. En fras utbytes och sedan var var forsta dejt bestamd. Därefter tog det fart, och vad som idag kallas "The Dreamteam" växte fram. Från San Francisco, till Hawaii, till Vegas till Paris och slutligen nu Uppsala. Folj oss pa var resa genom varlden och genom var vanskap.

RSS 2.0