En spasmande hund som langtar efter att rastas!

For att forklara rubriken ska jag borja med att beratta att partypinglorna nummer ett inte har varit ute pa en hel manad, vilket har varit en valdigt stor omstallning med tanke pa hur vi levde i Paris. Sa den 3:dje maj brakar det loss med buller och bang och arets fetaste utgang kommer att aga rum! Vi har hittat en massa grym partymusik som jag redan nu har lagt in pa min MP3 for att riktigt taga till! Nu till sjalva spasmandet; jag har inte varit ute pa sa lange att nar jag hor en partylat pa bussen sa borjar hela min kropp rycka och dansa, inte helt ok nar man sitter bland folk. Sa med andra ord den har hunden maste rastas! 
 
I helgen kommer jag att tjuvstarta festandet, JC har blivit inbjudna till en kickoff fest for Tiger Of Sweden i Stockholm pa lordag kvall, sa det kommer deffinitivt att bli en galen kvall, iallafall for mig som planerar att ga ALL in! /G
 
The Lion Bar <3 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thedreamteam.blogg.se

Den har bloggen, handlar om oss - ”The Dreamteam”. En sondag formiddag, nykommen till USA, sitter Gabrielle alldeles sjalv pa ett obligatoriskt au pair mote. Efter en timma utan att nagon kommit fram och introducerat sig ar hon redo att kasta in handduken. Pa andra sidan stan tvingar sig en trott Diana upp ur sangen, efter en lang natt av festande, hon svar hela vagen till bussen i vetskap om att hon ar sen till motet och forbannar dessa trakiga moten och ar nara pa att skita i att kliva av bussen och fortsatta hela vagen hem. Istallet drar hon pa sig sina solbrillor och valjer att mota storstaden och dess alldeles for hoga ljudniva. Och tur var val det for sekunder senare moter Diana Gabrielle. En fras utbytes och sedan var var forsta dejt bestamd. Därefter tog det fart, och vad som idag kallas "The Dreamteam" växte fram. Från San Francisco, till Hawaii, till Vegas till Paris och slutligen nu Uppsala. Folj oss pa var resa genom varlden och genom var vanskap.

RSS 2.0