Att Du och Jag Aldrig gar att ersatta

Skypade just med min underbara T som gav mig dom glada nyheterna att hon kommer hem i sommar ♥ Som jag langtar! Sist vi sags var i Santa Barbara varen 2012. /d
 
Jag bjuder pa nagra av mina favorit citat/minnen med min hjartevan:
 
”…Och så köpte jag en tandborste för $101. Satan vad dyrt tänkte jag när jag drog mitt kort. Men du vet hur jag är, så klart jag inte vågar säga: NEJ DET VAR FÖR DYRT! Så jag köper ju idiot grejen, och nu måste jag gå tillbaka och lämna tillbaks den. Hahaha orka vara jag...” TL
 
”Igår när jag skulle sova så kom det som en blixt genom hela kroppen. Min saknad efter dig, att bara få skratta, gå och köpa godis till middag tillsammans med dig...” TL
 
”Du är min livlina.” dc
 
”Förra julafton var så himla mysig, trots att det bara var du och jag. Men jag behöver inte så mycket mer i livet för att vara lycklig. Det är sant verkligen.” TL
 
”JAG ÄR I CHOCK, KAN INTE FATTA DET RIKTIGT!!!???? DET ÄR ÖVEEEEEEEEEEEEEEEEEER INGET MER JÄVLA KÄMPANDE MED KÖRKORTET. DET ÄR HELT SINNESJUKT, SINNNEESSSJUUUKT. ÄNTLIGEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tror du jag kan somna om nu?`HAHAHA så jävla inte :D Det spelar ingen roll om allt mitt hår skulle ramla av idag eller något liknande, jag skulle gladeligen gå och köpa en peruk! Ingenting kan få mig ner på jorden idag, för nu svävar jag på moln ” TL
 
”Allt som vi alltid har varit värda kommer att komma till oss i USA. Vi är menade att göra detta, mer än någon annan.” TL 
 
"På senaste tiden när jag lyssnat på Mayers Edge of desire och han sjunger "Steady my breathing, silently screaming I have to have you know" så är det ditt namn som ploppar upp, och jag vet att det är tanken att det ska vara en partner, men jag tänker på Dig. Min kropp typ skriker efter saknaden av vår vänskap. Känns sorgligt ... hela texten tänker jag numera på oss typ när han sjunger "There I just said it, I'm scared you'll forget about me" dc

”Jag vet precis vad du menar med rädslan för att du och jag ska ätas upp av avståndet mellan oss. Den tanken har slagit mig många gånger, men jag tror inte på det. Vet du varför? Jag säger som Melissa: "Jag vet vem jag är när jag är hos dig". Och precis som du säger med Mayer så är det meningen till en pojkvän eller flickvän. Men för mig så är det verkligen så, jag vet hur jag vill vara och jag VET vem jag är och vad jag står för när jag är med dig. Jag tror att det är för att du och jag är så lika, och då är det så enkelt för mig att se vad som är rätt och fel enligt mig. För du är där och påminner mig. Jag är lost utan dig, så är det bara. Vanligtvis när man lämnar någonting så byter man ut det mot något nytt. Och då var det aldrig menat att vara. Men min resa hit har fått mig att förstå att du och jag aldrig går att ersätta.” TL 
 
Fyfan Vad Vi ar BRA!
 
Kopenhamn sommaren 2010
 
Aterforenades i L.A efter ett ar ifran varandra
 
Besokte Universal Studios och Six Flags bla
 
 
 
 
 
Vi akte till Angulas Plaza i L.A - Historien bakom Banken:
2010 motte jag Samuel pa en korridors fest. En trevlig kille, men ingenting mer an sa. Vi hade en gemensam van som tyckte att vi tva skulle vara a perfect match! Nummer utbyttes och han bjod ut mig pa en dejt. Jag bjod med Theresia och foreslog en dubbeldejt. Bio ar ju lagom klyschigt och bra tankte jag. Laste dom tre forsta meningarna av handlingen pa den nya filmen "500 days of Summer" - "Boy meets girl. Boy falls in love. Girl doesn’t."...det var allt jag laste innan jag reserverade 4 biljetter. Vem kunde nagonsin tro att nagonting bra kunde komma ut fran en katostrofalt misslyckad dubbeldejt? Men det gjorde det. Karleken till denna fantastiska film.
 
 
 
 
Santa Barbara sommaren 2011. Varldens vackraste tjej i varldens vackraste stad.
 
Sedan firade vi Thanksgiving tillsammans November 2012 i Santa Barbara
 
 
 
 
Och Jul 2012 i San Francisco ♥
 
 

 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thedreamteam.blogg.se

Den har bloggen, handlar om oss - ”The Dreamteam”. En sondag formiddag, nykommen till USA, sitter Gabrielle alldeles sjalv pa ett obligatoriskt au pair mote. Efter en timma utan att nagon kommit fram och introducerat sig ar hon redo att kasta in handduken. Pa andra sidan stan tvingar sig en trott Diana upp ur sangen, efter en lang natt av festande, hon svar hela vagen till bussen i vetskap om att hon ar sen till motet och forbannar dessa trakiga moten och ar nara pa att skita i att kliva av bussen och fortsatta hela vagen hem. Istallet drar hon pa sig sina solbrillor och valjer att mota storstaden och dess alldeles for hoga ljudniva. Och tur var val det for sekunder senare moter Diana Gabrielle. En fras utbytes och sedan var var forsta dejt bestamd. Därefter tog det fart, och vad som idag kallas "The Dreamteam" växte fram. Från San Francisco, till Hawaii, till Vegas till Paris och slutligen nu Uppsala. Folj oss pa var resa genom varlden och genom var vanskap.

RSS 2.0